با پایان مهلت اسال آثار اعلام شد:

راه یابی بیش از ۳۰۰ اثر به سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی

راه یابی بیش از ۳۰۰ اثر به سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی

مجله سرگرمی: بیش از ۳۰۰ اثر به مرحله داوری سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی استان تهران راه پیدا كرد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از جشنواره بین المللی امام رضا(ع) محمد حسین اسماعیلی- معاون هنری و سینمایی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران- در این باره اظهار داشت: با بیان آخر مهلت ارسال آثار سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی استان تهران بیش از ۳۰۰ اثر موسیقایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی ادامه داد: این تعداد آثار با عنایت به برگزاری دو دوره گذشته این جشنواره و استقبال چشمگیر هنرمندان حوزه موسیقی و همینطور تمدید ۵ روزه دریافت آثار نشان دهنده ارادت و علاقه مندی هنرمندان به ساحت نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و فعالیت در حوزه رضوی است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی تصریح كرد: آثار دریافتی این دوره از جشنواره در دو بخش رقابتی شامل: آهنگسازی، تنظیم و ساخت ملودی و بخش غیر رقابتی شامل: موسیقی ردیف دستگاهی، كرال و آكاپلا، موسیقی اقوام و نواحی مختلف ایران، مرور آثار و موسیقی ملل است كه بیشترین حضور هنرمندان در بخش غیر رقابتی ودر حوزه موسیقی اقوام و نواحی ایران به ثبت رسیده است.
اسماعیلی ابراز امیدواری كرد: سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی با عنایت به رشد قابل توجه و دریافت این تعداد آثار و همینطور برگزاری موفق آن در دو دوره گذشته، از مقبولیت خاصی در این دوره برخوردار می باشد و ما امیدواریم تا با عنایات و توجهات ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در راه نیل به اهداف این جشنواره كه همانا ترویج، ترغیب و گسترش فرهنگ منور رضوی است بیش از پیش گام برداریم.
سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در دهه كرامت و همزمان با میلاد مسعود امام هشتم حضرت رضا (ع) در سطح استان تهران برگزار می شود.



1397/04/11
23:00:50
5.0 / 5
5097
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز