به وقت شام ؛ اسب و داعشی ها

واكنش مدیر پردیس كورش به اتفاقات دیشب، این تبلیغات منفی نیست

واكنش مدیر پردیس كورش به اتفاقات دیشب، این تبلیغات منفی نیست

مجله سرگرمی: مدیر پردیس سینمایی كورش كه دیشب برنامه تبلیغاتی فیلم به وقت شام در این مجمتع برگزار شد، این نوع تبلیغ را منفی ندانست.


علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی كورش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حركت نمادینی كه شب گذشته دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه پیش از اكران فیلم سینمایی «به وقت شام» به كارگردانی ابراهیم حاتمی كیا صورت گرفت و عده ای با لباس داعش و اسب در مجتمع حضور یافتند، اظهار داشت: به ما اطلاع دادند كه مقرر است نمایشی برای اكران فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی كیا و عوامل فیلم در پردیس سینمایی كورش برگزار گردد كه البته اطلاعی درباره روش اجرای آن نداشتیم.
وی با تاكید بر اینكه در تمام دنیا چنین نمایش هایی برای اكران فیلم ها صورت می گیرد كه با استقبال هم همراه می شود، توضیح داد: در زمینه تولید وحشت بین مردم هم باید بگویم معمولا در دنیا دوربین مخفی های ترسناك اجرا می گردد كه سبب ترس و شوكه شدن مردم می گردد ولی در نهایت بدون هیچ مشكلی از جانب مخاطب مورد استقبال قرار می گیرد.
این تهیه كننده سینما اضافه كرد: حضور بازیگران با چهره های داعشی در پردیس سینمایی كورش یك برنامه تبلیغاتی بود تا بتواند فیلم «به وقت شام» را دوباره بر سر زبان ها بیاورد و جالب است بدانید این اثر سینمایی شب گذشته سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه نسبت به شب های دیگر بیش از ۲ برابر فروش داشت.
وی ادامه داد: شاید در حاشیه اجرای این نمایش یك یا دو نفر ترسیده باشند، اما نباید فراموش كرد كه این گونه برنامه ها معمولا برپایه غافلگیری است.
مدیر پردیس سینمایی كورش توضیح داد: از ابتدای امر ما نمی دانستیم سازمان اوج چه ایده ای دارد ولی در نهایت باید بگویم كه این نوع تبلیغات به هیچ وجه منفی نیست.
سرتیپی در انتها اظهار داشت: پردیس سینمایی كورش محلی برای نمایش فیلم های مختلف است و همه صاحبان آثار اگر درخواست هایی داشته اند این مجموعه تلاش كرده تا به این درخواست ها پاسخ مثبت دهد.
عكس كنار خبر از میثم مهابادی است.

1397/02/18
15:04:56
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: اجرا , فیلم , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز