صالحی در بغداد:

زمینه های جدید همكاری فرهنگی با عراق

زمینه های جدید همكاری فرهنگی با عراق

به گزارش مجله سرگرمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: به دنبال تولید زمینه های جدید همكاری فرهنگی میان ایران و عراق هستیم.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی روز دوشنبه(27 فروردین) در بدو ورود به بغداد اظهار داشت: در این سفر با بررسی توافق ها و همكاری های موجود، دنبال تقویت آن و هم بررسی زمینه های جدید همكاری خواهیم بود.
وی از ملت عراق بعنوان ملتی غیور و مقاوم یاد كرد و پیروزی بر تروریسم و داعش را به دولت و ملت این كشور تبریك گفت.
صالحی اظهار داشت: روابط فرهنگی ایران و عراق بسیار كهن و عمیق و به دیرینگی تاریخ دو كشور است و بعد از سقوط رژیم بعثی در عراق در مسیر رشد و تقویت قرار گرفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تفاهم نامه هایی كه تابحال میان دو دولت امضاء شده، اشاره نمود و اظهار داشت: این توافق ها پایه های خوبی برای ارتباطات فرهنگی پدید آورده است و ما در صدد تقویت آن هستیم.
وی اظهار داشت: در این سفر تلاش می گردد تفاهم نامه های موجود ارزیابی شود و خیلی از كارهای انجام شده تقویت و در بعضی حوزه ها هم گفت وگوهای جدید صورت گیرد و زمینه های همكاری جدید شكل بگیرد.
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران با تعدادی از معاونان خود عصر دوشنبه به منظور دیدار با فعالان و نخبگان فرهنگی و هنری عراق و زیارت، وارد بغداد پایتخت عراق شد.
جابر جابری، قائم مقام وزیر فرهنگ عراق در فرودگاه بغداد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال كرد.


 

1397/01/28
15:12:22
5.0 / 5
4595
تگهای خبر: سفر , فرهنگ , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز