در شهرك غرب؛

برانكو فیلمبرداری سونامی را كلید زد، درامی ورزشی از صدرعاملی

برانكو فیلمبرداری سونامی را كلید زد، درامی ورزشی از صدرعاملی

مجله سرگرمی: با حضور برانكو ایوانكوویچ مربی فوتبال، فیلمبرداری سونامی نخستین تجربه سینمایی میلاد صدرعاملی در كنار سینماگرانی چون هارون یشایایی، كیومرث پوراحمد و علی سرتیپی شروع شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «سونامی» نخستین ساخته میلاد صدرعاملی روز گذشته ۱۵ فروردین در لوكیشنی در شهرك غرب برگزار گردید. رسول صدرعاملی تهیه كنندگی و فرزندش میلاد صدرعاملی كارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و در آن بازیگرانی همچون بهرام رادان، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاعی نوری و فرشته حسینی بازی می كنند.
همچون بازیگرانی كه روز گذشته در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند مهرداد صدیقیان، محمدرضا غفاری و فرشته حسینی بودند و فیلمبرداری با سكانسی از حضور صدیقیان و حسینی بازیگر افغانستانی در مقابل دوربین شروع شد. این سكانس در لوكیشنی داخلی در مجتمعی واقع در شهرك غرب ضبط شد و چند تن از سینماگران همچون هارون یشایایی، كیومرث پوراحمد، علی سرتیپی و دانش اقباشاوی در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند.
فیلمبرداری این سكانس را برانكو ایوانكوویچ كلید زد كه با گفتن «سه، دو، یك، حركت» و همینطور كات دادن به شكلی آغاز فیلم را كارگردانی كرد. میلاد صدرعاملی پیش از این مستندی را درباره زندگی شخصی برانكو ایوانكوویچ ساخته بود و «سونامی» نخستین سینمایی وی است كه یك درام ورزشی به حساب می آید.

1397/01/16
21:20:06
5.0 / 5
4359
تگهای خبر: كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز