با حكم استاندار كرستان؛

قطب الدین صادقی مشاور استاندار كردستان درنظارت برسریال سنجرخان شد

قطب الدین صادقی مشاور استاندار كردستان درنظارت برسریال سنجرخان شد

مجله سرگرمی: سنندج- استاندار كردستان طی حكمی قطب الدین صادقی را بعنوان نماینده و مشاور خود در نظارت بر سریال تلویزیونی سنجرخان منصوب نمود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی كردستان، بهمن مرادنیا استاندار كردستان طی حكمی دكتر قطب الدین صادقی را به عوان نماینده و مشاور خود در نظارت بر پروژه تلویزیونی سنجرخان معرفی نمود.
در این حكم آمده است:
هنرمند گرانمایه و ارجمند جناب آقای دكتر قطب الدین صادقی
همان گونه كه مستحضرید پروژه ساخت سریال تلویزیونی سنجرخان به دست توانمند آقای سیدضیاءالدین دُری، یكی از حرفه ای ترین و برجسته ترین تهیه كنندگان و كارگردانان تلویزیونی ایران سپرده شده است كه سریال های تاریخی و فاخر ایشان مانند كیف انگلیسی و كلاه پهلوی مورد اقبال مردم قرار گرفت.
از آنجا كه شخصیت سنجرخان بعنوان یكی از سرداران ملی ایران و از چهره های مهم تاریخ مبارزات ضداستعماری در منطقه كردستان بسیار مورد احترام مردم بوده، هنوز زوایای خیلی از شخصیت ایشان مغفول مانده و درباره قیام ضد استعماری سنجر خان تبلیغ شایسته ای در این حجم نشده است. ضمن این كه ارتباط مبحث با تاریخ و وقایع استان كردستان، نوعی حساسیت ویژه را دارد.
لذا از حضرتعالی بعنوان یكی از مفاخر كردستان و ایران و با عنایت به اشراف و تخصص در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون و هم مسائل تاریخی و اسطوره شناسی، دعوت می گردد بعنوان نماینده و مشاور اینجانب بر مسائل محتوایی این سریال با نگاه زیر مشاوره و نظارت دقیق داشته باشید:
۱- تطبیق فیلم نامه و روایت سریال با اسناد و وقایع تاریخی.
۲- نمایش چهره ای فاخر و در شأن و جایگاه تاریخی سنجرخان و مردم كردستان.
۳- مراقبت و پرهیز از هر گونه نكات و مسائل حساسیت زا كه در رابطه با مسائل قومی در كردستان و یا خدشه به چهره های مورد احترام و باورهای خاص مردم كردستان است.
۴- نظارت بر دیگر نكات مختلف سریال از قبیل لهجه و پوشش و لباس و صحنه آرایی تا فرهنگ و آداب و رسوم خاص و مطابقت با واقعیت های موجود كردستان و راهنمایی و مشاوره به كارگردان محترم در این خصوص.
با آرزوی توفیق برای جنابعالی، امیدوارم با نظارت و دقت نظر شما و جناب دُری، شاهد اثری فاخر و تاریخی و مورد استقبال و رضایت مردم كردستان و ایران باشیم و بتوانیم نام و جایگاه این شخصیت پرارزش تاریخ كردستان را بعنوان یكی از سرداران ملی ایران، بهتر و بیشتر به ملت شریف ایران بشناسانیم.

1397/01/13
17:13:01
5.0 / 5
4363
تگهای خبر: كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز