تولیدكنندگان اسباب بازی هم صاحب انجمن شدند

تولیدكنندگان اسباب بازی هم صاحب انجمن شدند

مجله سرگرمی: اولین نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تولیدكنندگان اسباب بازی برگزار گردید و هیات رییسه، ناظران و اعضای هیات مدیره آن در حضور نماینده وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی تعیین شدند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، در این نشست علاوه بر انتخاب كاندیدای اعضای هیات مدیره و بازرسان در مورد حق ثبت نام و عضویت اعضای انجمن هم تصمیم گیری شد.
در این نشست، حسین نخچی- از دست اندركاران تشكیل این انجمن - گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته عرضه كرد و در ادامه محسن حموله - رییس دبیرخانه شورای نظارت بر ساخت، تولید و واردات اسباب بازی- در سخنانی اظهار داشت: این دومین انجمنی است كه امسال در حوزه اسباب بازی فعالیت خویش را آغاز می كند.
وی اضافه كرد: پیش از این، انجمن كارفرمایی و فروشندگان اسباب بازی پولیشی استان تهران به ثبت رسید و در حال عضوگیری است. انجمن صنفی تولیدكنندگان اسباب بازی هم با تلاش و مساعدت تمامی دست اندركاران این حوزه توانست مجوز بگیرد.
حموله در ادامه خاطرنشان كرد: با عنایت به مصوبه شورای نظارت بر اسباب بازی در شكل گیری اتحادیه مستقل مشكلاتی وجود دارد كه تابحال علی رغم پیگیری های مختلف شورا و نهادهای ذی ربط این مهم به سرانجام نرسید بنابراین با هم فكری دست اندركاران این حوزه پس از سومین جشنواره ملی اسباب بازی درصدد تكمیل پرونده فرآیند مجوز انجمن از جانب وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی برآمدیم.
رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی با اشاره به این كه حوزه اسباب بازی نویددهنده قابلیت های سرمایه گذاری تولیدی و درآمدی كلان است اظهار نمود: این عرصه از یك سو دربرگیرنده اقتصاد با تمام مفاهیم آن و از طرفی دیگری دربرگیرنده فرهنگ و مبحث های مربوط به آن است.
او ادامه داد: شكوفایی و رونق فرهنگی در حوزه عمومی و در سطح فراگیر و گسترده منوط به عصر رفاه اجتماعی و متعلق به جوامع برخوردار می باشد اما این قاعده به مفهوم نفی نقش نخبگان و تأثیر آفرینش های هنری و فرهنگی نیست.
حموله همینطور بیان كرد: دولت های پیشرفته با استفاده از علم اقتصاد، برای تحقق رفاه و جامعه برخوردار، در حول محور تنظیم تولید، عرضه، خدمات فرهنگی و مدیریت بهینه منابع در فرآیند سیاست گذاری و برنامه ریزی دخالت و با سیاست های حمایتی و هدایتی مناسب برای تشویق مشاركت بخش غیر دولتی در فعالیت های فرهنگی و افزایش سرمایه گذاری افراد و بنگاه های تولیدی راه را برای رونق اقتصاد و فرهنگ هموارتر می كنند.
او ابراز امیدواری كرد با تشكیل این انجمن صنفی، دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی هم از تحقیق ها و نظرهای مشورتی و حقوقی این انجمن ها در بهبود فرآیند كار بهره گیرد و در ارتقای بهره وری منابع و ظرفیت تولید و انتقال دانش و نوآوری، یاری رسان شورا در تحقق اهداف و نتایج مطلوب باشد.
نخستین نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تولیدكنندگان اسباب بازی كشور روز ۲۳ اسفند ۹۶ در سالن كنفرانس مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار گردید.



1396/12/26
15:35:54
5.0 / 5
5225
تگهای خبر: اسباب بازی , تولید , دبیرخانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز