حسین ربانی عهده دار معاونت تولید كانون شد

حسین ربانی عهده دار معاونت تولید كانون شد

مجله سرگرمی: با حكم مدیرعامل كانون پ‍رورش فكری كودكان و نوجوانان، حسین ربانی غریبی عهده دار معاونت تولید كانون شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، فاضل نظری در این حكم با اشاره به این كه مقوله تولید در صنایع فرهنگی با فرهنگ جامعه نسبت و ارتباطی مستقیم دارد، تاكید كرده است: ضروری می باشد مجموعه تولیدات كانون علاوه بر داشتن خصوصیت های «سرگرم كنندگی سازنده»، «جذابیت» و «به روز بودن»، در جهت تقویت هویت ایرانی اسلامی و حامل ایده های خلاق، نمادهای بومی و مهارت های زندگی مطلوب و حیات طیّبه باشند.
وی به همین منظور، توجه به زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری تولید (به عنوان فرآیندی منسجم دربستر یك نظام نوآوری) و تمركز بر نمونه آفرینی هدفمند و در برگیرنده حوزه محصولات جانبی را راه كاری عنوان كرده است كه می تواند بخشی از خلأ موجود در این عرصه را جبران كند.
بر اساس این گزارش حسین ربانی غریبی تابحال مسئولیت هایی مانند قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری استان تهران، ریاست فرهنگسرای رسانه و دبیری چند دوره جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ را عهده داشته است.
وی تحصیلات خویش را تا مقطع دكتری مدیریت فرهنگی ادامه داده است و سابقه تهیه كنندگی و برنامه سازی برنامه های مختلف را در صدا و سیما در سوابق خود دارد.
معاونت تولید در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان عهده دار مسئولیت حوزه های باسابقه ای مانند سینما، تئاتر، انتشارات و سرگرمی های سازنده است.
اداره جشنواره هایی مانند «كتاب» و «مطبوعات» كودك و نوجوان، ‍«پویانمایی تهران» و «اسباب بازی» هم برعهده این معاونت در كانون است.



1396/12/17
20:51:06
5.0 / 5
4533
تگهای خبر: تولید , جشنواره , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز