محمدحسین فرهنگی:

هنجارشكنی باید مورد انتقاد قرار گیرد نه برخورد با هنجارشكنی

هنجارشكنی باید مورد انتقاد قرار گیرد نه برخورد با هنجارشكنی

مجله سرگرمی: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به حامیان رفتارهای هنجارشكنانه، اخطار داد: آن چیزی كه در موارد مغایر قانون باید اتفاق بیفتد و مهم است، مخالفت با ناهنجاری و متخلف از قانون است نه همراهی، تشویق یا ترویج رفتار ساختارشكنانه فرد یا افرادی كه مرتكب تخلف و جرم شده اند.



محمدحسین فرهنگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برخی هنجارشكنی ها اظهار داشت: این رفتارهای مغایر قانون كه نوعی هنجارشكنی را ترویج می كند نباید مورد حمایت قرار بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس اضافه كرد: هر نوع اقدام خلاف قانون، ناهنجاری تلقی می گردد و نباید مورد حمایت دیگران قرار بگیرد.

فرهنگی اظهار داشت: مذاكره و شنیدن سایر نظرات را در قانون و امر به معروف و نهی از منكر را در احكام دین داریم و اصلا یكی از شیوه ها و روش های اجرایی كردن این موارد گفت وگوست، اما برای رواج یك منكر یا ترویج یك تخلف، مذاكره امكان پذیر نیست.

وی بعنوان مثال درباره هنجارشكنی برخی دختران در زمینه حجاب اظهار داشت: در این قضیه افرادی مدعی هستند كه در زمینه حجاب باید تغییراتی اتفاق بیفتد. این افراد باید توجه داشته باشند اگر حتی در فكر تغییر قانون برای رسیدن به خواسته هایشان هم باشند باز باید از مسیر و ساز و كارهای قانونی اقدام نمایند كه خود فرآیند و قواعد خویش را دارد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همه جای دنیا قوانینی وجود دارد كه اجرای آنها وظیفه اصلی دستگاه های مسؤول است. در این كشورها هر اتفاقی خارج از قانون به صورت طبیعی واكنش دستگاه های ناظر را به دنبال دارد.




1396/12/09
14:42:43
5.0 / 5
4572
تگهای خبر: اجرا , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز