در حمایت از سینمای اروپا

كارگردان ها نامه نوشتند، از كن لوچ تا كلود للوش

كارگردان ها نامه نوشتند، از كن لوچ تا كلود للوش

مجله سرگرمی: كن لوچ، ایزابل كوشت و كلود للوش همچون كارگردان هایی هستند كه با امضای نامه ای خواهان پشتیبانی از سینمای اروپا شدند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اسكرین دیلی، كن لوچ، ایزابل كوشت، لوك و ژان پی یر داردن، كریستین مونجیو و كلود للوش همچون فیلمسازانی هستند كه در نامه ای سرگشاده خواهان پشتیبانی از سینمای اروپا بعنوان یك نیروی متحد در عصر دیجیتال شدند.
این نامه كه به امضای ۱۶۰ فیلمساز اروپایی رسیده، زمانی شكل می گیرد كه اتحادیه اروپا باید برای آخرین بار در دور جدید ارزیابی هایش به بررسی برنامه های رسانه ای خود تا سال ۲۰۲۰ بپردازد. ارزش این برنامه به میزان ۱.۸ میلیارد یورو شامل موارد حساسی چون حوزه های مستقل منطقه ای، كپی رایت و مالیات بندی در تولید مطالب دیداری و شنیداری بی مرز در این بحث های قانونی است.
در این نامه آمده است: فرهنگ اروپایی به مفهوم كنار هم گذاشتن همه تكلیف ها و همه راه های زندگی و دیدگاه ها، همه سنت ها، زبان ها و تاریخ هایی است كه تعریف كننده هر كشور مجزاست.
همچنین بر این امر تاكید شده كه در زمانه برگزیت و خیزش دیدگاه های ناسیونالیستی، اروپا باید این درك را داشته باشد كه قدرت آن در توانایی اش برای تولید گفتمان بین اتحادیه و ملت ها و هویت های خاص، بیش از هر زمان دیگری ضروری می باشد.
این كارگردان ها بر نقش سینمای اروپا و نقش كلیدی آن در تولید این دیالوگ تاكید و اشاره كرده اند كه این سینما بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارد.

1396/12/01
17:21:23
5.0 / 5
4754
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز