فیلم من یوسفم، مادر در جشنواره فیلم های مستقل آمریكا پذیرفته شد

فیلم من یوسفم، مادر در جشنواره فیلم های مستقل آمریكا پذیرفته شد

مجله سرگرمی: اهواز - فیلم سینمایی من یوسفم، مادر اثر محمدرضا فرطوسی در جشنواره فیلم های مستقل آمریكا پذیرفته شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» به نویسندگی و كارگردانی محمدرضا فرطوسی، با بازی عباس غزالی و زهرا الربیعی بازیگر سرشناس عراقی در جشنواره بین المللی فیلم «سینه كوئست» آمریكا كه جشنواره ویژه فیلم های مستقل است، حضور پیدا می كند.
فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» اولین اثر سینمایی «محمدرضا فرطوسی» است كه در ژانر دفاع مقدس و به زبان عربی تولید شده است كه «عباس غزالی» از بازیگران سینمای ایران در كنار «زهرا الربیعی» بازیگر عراقی و سرشناس سینمای عرب به ایفای نقش می پردازند و حمیده موسوی، حمید حمیدی و احمد حیدری از دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.
فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» داستان جوانی بغدادی با نام یوسف را روایت می كند كه به علت ممانعت از حضور در جنگ ضد ایران توسط ارتش رژیم بعث، دستگیر شده است و پس از مدتی ناپدید می گردد.
«محمدرضا فرطوسی» پیش از ساخت «من یوسفم، مادر» با مستندهای خود همچون: «ایران، جنوب غربی» در مهمترین جشنواره های مستند دنیا از جمله؛ ایدفا، هات داكس، مونیخ، «ژان روش» پاریس، داكیوتاه آمریكا، دبی، بارسلونا و … حضور داشته و جوایز متعددی هم كسب كرده است.
«محمدرضا فرطوسی» دانش آموخته سینما از شاگردان زنده یاد «عباس كیارستمی» و همینطور عضو خانه سینمای ایران است و در وركشاپ های تخصصی سینما در كشورهای مختلف و اساتید برگزیده جهان شركت كرده است و فیلم های وی مورد توجه ویژه جشنواره های بین المللی فیلم قرار گرفته و تابحال با آثار خود، جوایز معتبری را از جشنواره های جهانی دریافت كرده است.

1396/11/26
16:30:47
5.0 / 5
4683
تگهای خبر: جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز