در گفت وگو با ایسنا مطرح شد

دغدغه ها و خرسندی های مرضیه برومند در یك روز برفی

دغدغه ها و خرسندی های مرضیه برومند در یك روز برفی

مجله سرگرمی: مرضیه برومند از كودكان و جوانان خواست تا در این شرایط برفی به فكر درختان باشند و خطاب به آنها اظهار داشت: «بچه های عزیزم، بیاین بریم درخت تكونی!»


كارگردان «شهرموشها» كه با ایسنا گفت وگو می كرد، ادامه داد: همیشه چشم انتظار بارش چنین برفی بودیم و بارش آن برای ما نعمت است، خصوصا در شرایطی كه با بحران های طبیعی چون كمبود منابع آبی مواجه هستیم؛ بارش چنین برفی ما را ترغیب می كند كه به هم تبریك بگوییم!
او ادامه داد: وقتی كوه ها را بدون برف می دیدم، غصه می خوردم اما حالا كه برف آمده است در عین حال كه خوشحالیم اما خوب می دانیم زلزله زدگان چه شرایط سختی را پشت سر می گذارند و در كنار شادمانی مان حتما باید به فكر آنها باشیم.
برومند با اشاره به شرایط برفی كه از شامگاه 7 بهمن ماه بوجود آمده است، اظهار داشت: متاسفانه در چنین شرایطی همان گونه كه مسئولان مان به روز نیستند، برخی مردم هم بی توجه به برخی مسایل رفتار می كنند. خواهرم از روز گذشته كه از اردبیل به سمت تهران راه افتاده است هنوز درجاده و مسیر كرج ـ تهران مانده است؛ می گوید مردم گارد ریل ها را كنده اند تا بتوانند دور بزنند؛ واقعا چرا باید اینگونه ترافیك تولید نماییم و نگذاریم ماشین ها امداد و كمك به مردم گرفتار در برف جاده برسند؟! این رفتارها مصداق این جمله است كه "یكی بر سر شاخه بُن می برید."
این كارگردان كه در ابتدای سخنانش از بچه ها و جوانان خواسته بود كه درخت ها را تكان بدهند تا برف ها از روی درخت ها ریخته بشود و این درخت ها نشكنند ادامه داد: مردم ما به نشاط احتیاح دارند و فكر می كنم در شرایط برفی این روزها، درخت تكونی حال خوبی را بوجود می آورد و برای مان نشاط آور است البته باید توجه داشته باشیم طوری درخت ها را تكان ندهیم كه درخت ها صدمه ببینند.
او همینطور از كودكان و نوجوانان خواست از «درخت تكونی » شان عكس بگیرند و منتشر كنند تا دیگران هم ترغیب شوند.
دبیر جشنواره ی تئاتر عروسكی در بخش پایانی این گفت وگو درباره ی فعالیت های این روزهایش اظهار داشت: مهلت تقاضا و ثبت نام برای حضور در جشنواره ی تئاتر عروسكی امروز (8 بهمن ماه) به آخر رسید.
برومند درباره ی آخرین وضعیت اختصاص مكانی به «خانه عروسك» توضیح داد: فعلا مكانی را به طور موقت تا آخر این ماه در اختیار ما قرار خواهند داد تا فرجی حاصل شود و بودجه ای را شهرداری برای بهره برداری مكان اصلی خانه عروسك اختصاص بدهد.
این هنرمند با اشاره به بازدید برخی دولتمردان از جشنواره ی اخیر تئاتر فجر اظهار داشت: روز گذشته در خبرها خواندم آقایان نهاوندیان، صالحی و دیگر مسئولان از روند برگزاری جشنواره بازدید كردند و به تماشای «اپرای خیام» نشستند و تحت تاثیر آن قرار گرفتند ازاین رو امیدوارم بودجه های كه به فرهنگ و هنر اختصاص می دهند در جای درست آن هزینه كنند.

به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، شهردار تهران هم در توئیتی از جوانان خواست كه درخت های برفی را تكان بدهند.





1396/11/14
16:12:34
5.0 / 5
4560
تگهای خبر: تئاتر , جشنواره , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز