در كنار حضور در بخش نسل

درساژ برای دریافت جایزه بهترین فیلم اول برلین رقابت می كند

درساژ برای دریافت جایزه بهترین فیلم اول برلین رقابت می كند

مجله سرگرمی: دِرِساژ نخستین ساخته بلند سینمایی پویا بادكوبه به تهیه كنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری برای رقابت در بخش بهترین فیلم اول جشنواره برلین ۲۰۱۸ انتخاب گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی فیلم، برگزاركنندگان جشنواره برلین ۱۸ فیلم اول را از میان دیگر آثار بخش های مسابقه، پانوراما، نسل، فروم و پرسپكتیو انتخاب كرده تا بعد از داوری جایزه بهترین فیلم را دریافت كنند.برنده جایزه این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره برلین معرفی می گردد. برای كسب این جایزه فیلم های اولی از كشورهای همچون چین، ژاپن، شیلی و ایران حضور دارند و "دِرِساژ" نماینده سینمای ایران در این بخش است.این جایزه ۵۰ هزار یورویی از سال ۲۰۰۶ در جشنواره برلین برای پشتیبانی از نسل بعدی فیلمسازان اهدا می گردد.در این بخش داورانی از ایتالیا و رومانی این آثار را ارزیابی می كنند.
همچنین پیش از این فیلم «دِرِساژ» در بخش رقابتی نسل شصت و هشتمین جشنواره برلین پذیرفته شده بود.در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توكلی، علیرضا ثانی فر، علیرضا آقاخانی، سیامك ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به آفرید غفاریان، شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می پردازند.


1396/11/11
15:58:10
5.0 / 5
4843
تگهای خبر: جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز