یادداشت عضو هیات مدیره صنف انیمیشن

تماشای فیلشاه را از دست ندهید، تولید یك جریان در انیمیشن ایران

تماشای فیلشاه را از دست ندهید، تولید یك جریان در انیمیشن ایران

مجله سرگرمی: علی نوری اسكویی عضو هیات مدیره صنف انیمیشن ایران در یادداشتی به اهمیت تولید اثری چون فیلشاه و فعالیت گروه تولید آن تصریح كرد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، علی نوری اسكویی نویسنده و كارگردان سینمای انیمیشن در یادداشتی به بررسی اجمالی انیمیشن «فیلشاه» ساخته هادی محمدیان كه در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، پرداخت.
در متن یادداشت آمده است: «به نام خدا
با دیدن بخش هایی از فیلم سینمایی فیلشاه و مطالعه ای كه قبلا از فیلمنامه اثر و همینطور شناختی كه نسبت به تولیدات قبلی تهیه كننده و كارگردان آن داشتم، اطمینان دارم فیلشاه یكی از برجسته ترین آتار این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود، اما نكته مهمی كه می خواهم در این یادداشت به آن اشاره كنم جریان سینمایی ای است كه بواسطه همكاری گروه توانمند هنر پویا و در راس آن حامد جعفری و هادی محمدیان، برای انیمیشن كشور در حال وقوع است.
من بعنوان یكی از فعالان حوزه انیمیشن در دهه های اخیر همواره جریان های مختلف و متنوع انیمیشن كشور را رصد كرده ام اما به حق باید بگویم تاثیرگذاری این جریان بر انیمیشن كشور و آینده تجاری این صنعت در دو دهه اخیر هوشمندانه ترین و كارشناسانه ترین جریان بوده است به شكلی كه فكر می كنم اگر اهالی سینما، بزرگان انیمیشن، مدیران، سیاستگذاران و حتی مردم و علاقمندان به درستی از این جریان حمایت كنند، طولی نخواهد كشید كه همین جریان هنر پویا می تواند نخستین مهره و كلید رسیدن به آرزوها و آمال داشتن یك هنر- صنعت پویای انیمیشن باشد؛ همانگونه كه خود این دوستان هم در انتخاب نام گروهشان اینگونه عمل كرده اند.
برای همین به همه دوستان سینمایی، مدیران و مردم به شدت سفارش می كنم تماشای انیمیشن زیبای فیلشاه را از دست ندهند چراكه به پیش بینی اینجانب این فیلم بدون شك یكی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی سال آینده كشور خواهد بود.
علی نوری اسكوئی تهیه كننده و عضو هیات مدیره صنف انیمیشن ایران»

1396/11/09
19:47:12
5.0 / 5
4693
تگهای خبر: جشنواره , صنعت , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز