در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

اعلام برنامه های تئاتر کانون برای نوروز

اعلام برنامه های تئاتر کانون برای نوروز

به گزارش مجله سرگرمی، معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام نمود برنامه ریزی ها بگونه ای است که اجراهای تئاتر کودک و نوجوان در کانون از ۶ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شوند.



سعید زین العابدینی معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رابطه با برنامه های کانون در زمینه تئاتر برای نوروز ۱۴۰۲، به خبرنگار مهر اظهار داشت: درحال برنامه ریزی هستیم تا در هفته اول و دوم تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اکران آنلاین فیلم تئاترهای کانون را به صورت مجانی برای مخاطبان در سرتاسر کشور داشته باشیم.
وی افزود: می خواهیم فیلم تئاترهای شاد و یا در رابطه با نوروز را برای خانواده ها و کودکان اکران آنلاین داشته باشیم تا اوقات مفرح و شادی را برای شان رقم بزنیم.
زین العابدینی در رابطه با زمان آغاز اجراهای عمومی تئاترهای کودک و نوجوان سالن های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سال ۱۴۰۲، تاکید کرد: برنامه ریزی و تلاش مان بر اینست که از ۶ فروردین اجرای عمومی آثار در سال جدید آغاز شود و میزبان خانواده ها باشیم.
معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در انتهای سخنان خود در رابطه با برنامه ریزی برای انجام فعالیتهایی در رابطه با ماه مبارک رمضان برای کودکان و نوجوانان در روزهای نوروز ۱۴۰۲، اظهار داشت: یقیناً برای ماه مبارک رمضان هم برنامه های متنوعی نظیر پرده خوانی برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها خواهیم داشت که عنوان فعالیت ها و تاریخ برگزاری آنها بزودی اعلام می شود.


منبع:

1401/12/20
12:41:26
5.0 / 5
325
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , تولید , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز