مدیر شبكه خبر داد؛

مصطفی امامی مجری تحویل سال شبکه پنج

مصطفی امامی مجری تحویل سال شبکه پنج

مجله سرگرمی: مدیر شبکه پنج سیما با اشاره به اجرای مصطفی امامی برای ویژه برنامه تحویل سال در این شبکه، درباره ی دیگر برنامه های ویژه این شبکه برای ایام نوروز و رمضان به ارائه توضیحاتی پرداخت.



سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما درباره ی اجرای تحویل سال این شبکه و این که مقرر است از سلبریتی ها بهره گیرند یا خیر؟ به خبرنگار مهر بیان کرد: ما چارچوب هایی داریم که به آن مقید هستیم، شبکه پنج در این سال ها معتقد بوده است که سلبریتی درست خود مجریان هستند و به این باور داریم.
وی افزود: اینها شخصیت حقیقی خودرا دارند و قرار نیست نقش بازی کنند. البته عزیزان دیگری هم که در عرصه فرهنگ فعال می باشند و چند روزی در قاب تلویزیون قرار می گیرند بطور قطع حضورشان در تلویزیون مغتنم است، برای مردم جذابیت دارند و برای تلویزیون هم آورده خودرا دارند اما اصرار و پافشاری ما روی مجریان خود تلویزیون است.
مدیر شبکه پنج سیما درباره ی مجری تحویل سال خبر داد: اگر خدا بخواهد امسال مصطفی امامی مجری برنامه تحویل سال است و برنامه را هم به تنهایی اجرا می کند، میهمانان متنوعی هم دارد که با آنها هم راه است.
وی درباره ی ویژه برنامه های سحر و افطار این شبکه نیز بیان کرد: امسال بخش خبری همزمان با افطار است و ویژه برنامه افطار به مفهوم کلاسیک و مرسوم نداریم اما برای سحر ویژه برنامه ای داریم که تلاش می نماییم از کربلا آنرا به آنتن برسانیم.
اشناب درباره ی پخش سریال عنوان کرد: ما امسال سریال جدید برای نوروز و رمضان پخش نمی نماییم اما یک سریال تامینی جاسوسی روی آنتن می رود.


منبع:

1401/12/15
13:04:54
5.0 / 5
295
تگهای خبر: اجرا , بازی , تلویزیون , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز