در قالب نمایشگاه پوستر؛

راه اندازی کار خودشونه نیرومند

راه اندازی کار خودشونه نیرومند

مجله سرگرمی: محمدحسین نیرومند درباره ی نمایشگاه پوسترهایش با عنوان کار خودشونه توضیحاتی ارائه و اصرار کرد این موضوع، مبتنی بر رسانه های دروغ پرداز است که موذیانه افکار را تغییر می دهند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، نمایشگاه پوسترهای محمدحسین نیرومند با عنوان «کار خودشونه» دوشنبه ۱۰ بهمن با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و هنری، حسین عصمتی و تعدادی از هنرمندان در گالری عالی حوزه هنری راه اندازی شد.
محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و کاریکاتوریست درباره ی نمایشگاه «کار خودشونه» به خبرنگار مهر اظهار داشت: حقیقت این است که در سال جدید خیلی مشغله های اجرائی داشتم و احساس کردم این مشغله ها نباید مانع کارم شود و در کنار این مورد، حوادث و اغتشاشات اخیر سبب شد تا زمان جدی بگذارم و طرح های پوستر این نمایشگاه را طراحی کنم.
وی بیان کرد: آثارم در ارتباط با موضوع اغتشاشات و ناآرامی های اخیر، ۷۰ اثر بود که نزدیک به ۴۵ اثر در این نمایشگاه ارائه شده است.
نیرومند درباره ی این که آیا موضوع این نمایشگاه به جنگ نرم نیز می پردازد، اظهار داشت: این آثار مروری بر جنگ شناختی و ادراکی است که طی ۷۰ روز گذشته در قالب ناآرامی ها و اغتشاشات بر سر کشور آمد. جنگ شناختی، جنگی است که در زمینه افکار، باورها و هنجارهای آدم ها کار می کند و در حقیقت این موضوع، مبتنی بر رسانه های دروغ پرداز است که موذیانه این افکار را تغییر می دهند و بنا بر این جنس این آثار در حیطه جنگ نرم نیست و به بحث جنگ شناختی اشاره دارند.
وی در مورد عنوان نمایشگاه نیز اظهار داشت: این آثار همگی بصورت دیجیتالی کار شدند و عنوان «کار خودشونه» را جالب دیدم چونکه در فضای مجازی نیز بسیار ترند شده بود و من هم نقدی جدی به این مساله داشتم.
نمایشگاه پوستر «کار خودشونه» از ۱۱ تا ۲۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است و علاقمندان می توانند از آن بازدید نمایند.


منبع:

1401/11/10
16:55:57
5.0 / 5
388
تگهای خبر: اجرا , پوستر , رسانه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز