اجرای 11 برنامه محتوایی در هفته فرهنگی خمین

اجرای 11 برنامه محتوایی در هفته فرهنگی خمین

به گزارش مجله سرگرمی، مرکزی فرماندار خمین اظهار داشت: برگزاری هفته فرهنگی برآستان آفتاب در خمین نشان داد، با تجمیع ظرفیت ها و توانمندی ها می توان در هر شرایطی خدمات بزرگی را ارئه داد.


حمید کمانکش ۳۰ دی در آیین اختتامیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در خمین اظهار داشت: هفته برآستان افتاب به عنوان نخستین رویداد با این نام در این شهرستان برگزار شده و امید است در سالهای بعد نیز این برنامه با قدرت بیشتر ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: برگزاری این هفته نشان داد، با تجمیع ظرفیت ها و توانمندی ها می توان در هر شرایطی خدمات بزرگی را ارئه داد. در قالب برنامه هفته فرهنگی خمین توان ها درهم آمیخت و دل ها واحد شد که نتیجه آن برگزاری ۸ روز برنامه تحت عنوان هفته فرهنگی برآستان افتاب بود.
کمانکش افزود: بهترین بخش این برنامه ها پیوند آنها با خدمت رسانی به مردم بود. در این چند روز نوجوانان و جوانان با شور و شوق بالا در کارگاه های مختلف شرکت کردند.
وی با اشاره به ظرفیت عظیم بیت تاریخی حضرت امام راحل در خمین اظهار داشت: این ظرفیت مغفول مانده بود ولی با برگزاری این رویداد، طلیعه احیای این ظرفیت ها رقم خورد که تلنگری برای مسئولین استانی و کشوری نیز بود چونکه این ظرفیت ها نعمتی است که باید از آنها استفاده گردد.
فرماندار خمین افزود: نام امام راحل بالاترین ظرفیت است و نمیتوان آنرا با هیچ ظرفیتی مقایسه کرد، از طرفی این مکان و نیروی انسانی موجود در آن نیز ظرفیت دیگری است که باید مورد توجه باشد.
کمانکش اشاره کرد: ۱۱ برنامه محتوایی و ۴۰ نوع خدمت فرهنگی و اجتماعی، از بامداد تا شب در این هفته ارائه شده است.




منبع:

1401/11/02
12:42:58
5.0 / 5
388
تگهای خبر: اجرا , خدمات , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز