تهیه كننده برنامه با مجله سرگرمی مطرح كرد؛

معرکه ای که با بهنام تشکر رقم خورد

معرکه ای که با بهنام تشکر رقم خورد

به گزارش مجله سرگرمی، یوسف بچاری تهیه کننده ویژه برنامه معرکه در رابطه با جزئیات طراحی و تولید این برنامه فوتبالی همزمان با جام جهانی قطر و برخی حواشی در رابطه با بودجه تولید این مجموعه به عرضه توضیحاتی پرداخت.



یوسف بچاری تهیه کننده برنامه «معرکه» که همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، هر روز با اجرای بهنام تشکر در به صورت اینترنتی عرضه می شود، در گفتگو با خبرنگار مهر بیان نمود: «معرکه» یک برنامه تخصصی فوتبالی نیست بلکه گفتگویی است که فوتبال تنها بهانه ای برای شروع و پایان آن به هوای جام جهانی است. بخش عمده ای گفتگو بین میهمان و مجری صورت می گیرد و در این برنامه فوتبال بحث جدی و درجه اول نیست.
وی در رابطه با این که در روزهای جام جهانی چنین برنامه ای چقدر می تواند مخاطب داشته باشد هم اظهار داشت: در استاندارد تلویزیون ها این سوال گاهی مطرح می شود که وقتی بازی های فوتبال در شبکه اصلی پخش می شود شبکه های دیگر چه باید بکنند؟ آیا همه فوتبال دوست دارند که جواب منفی است و برای آنها که فوتبال اولویت جدی نیست، می توانند سراغ برنامه های دیگر بروند. برنامه «معرکه» هم قرار نبود فضای تخصصی فوتبالی داشته باشد.
قابلیت های بهنام تشکر برای اجرای «معرکه»
این تهیه کننده در رابطه با انتخاب بهنام تشکر بعنوان مجری هم خاطرنشان کرد: این انتخاب به خاطر قابلیت های بهنام تشکر است. او هم سابقه اجرای رادیویی دارد و هم محبوب است، هیچ وقت حاشیه نداشته است و نکته ای برای بینندگان می تواند جالب باشد اینست که او خیلی فوتبالی است. از دوره نوجوانی فوتبال بازی کرده است و بعلاوه اینها، توانایی های دیگری هم دارد.
وی در رابطه با این که بهنام تشکر گزینه اول اجرای این برنامه بوده است یا خیر؟ افزود: انتخابهای دیگری هم داشتیم اما بین آنها بهنام تشکر بهتر از دیگران بود.

بچاری در رابطه با شائبه ای که در رابطه با بودجه های کلان برنامه های شبکه خانگی و تولیدات پلت فرم ها مطرح است هم توضیح داد: اتفاقاً یکی از چالش های این برنامه این بود که چنین بودجه ای نداشت. یعنی هزینه های زیادی قبلاً برای این برنامه ها در پلت فرم ها انجام شده بود و نتیجه هم نگرفته بودند. ما چون سابقه برنامه سازی در تلویزیون داشتیم هم فرمول برنامه سازی را می دانستیم که چطور یک برنامه می تواند فرم و سر و شکل درست داشته باشد و هم خودم هزینه بالا را سبب افت می دانم. از فرط پول داشتن است که برخی برنامه ها به نابودی کشیده می شود.
وی افزود: وقتی بودجه بالاست دامنه اختیارات باز است انتخاب های غلط دارید یا دکوری می زنید که متناسب برنامه نیست و کارهایی که بود و نبودش در جذب مخاطب تاثیر ندارد اما آدم ها در این ورطه می افتند که در کار فضای قابل ملاحظه ای داشته باشند.
بچاری در رابطه با بودجه «معرکه» هم اظهار داشت: این برنامه با بودجه کمی تولید شد و حتی نسبت به بعضی از برنامه های جام جهانی تلویزیون که هم اکنون درحال پخش است بودجه اش کمتر است.
شایعه های میلیاردی در رابطه با برنامه سازی در پلت فرم ها
وی در رابطه با برخی اظهارنظرها در فضای مجازی در رابطه با بودجه و اجرای برنامه های در رابطه با جام جهانی در پلت فرم ها با مبالغی نظیر سی میلیارد تومان اظهار داشت: اساسا این اظهارات در رابطه با این برنامه نبوده است. این برنامه با بودجه ای ایجاد می شود که تاکید می کنم از برخی برنامه های روتین عصرگاهی تلویزیون هم کمتر است.
این تهیه کننده در رابطه با شایعه دستمزد چند میلیاردی بهنام تشکر برای اجرای «معرکه» هم اظهار داشت: این فضایی که درست شده است حقیقت ندارد. نام بهنام تشکر در بعضی از این شایعات مجازی ذکر شده است که اصلاً درست نیست. اگر لازم باشد میتوان برآوردها را نمایش داد تا مشخص شود آقای تشکر با رقمی خیلی خیلی کمتر از رقمی که شایعه شده این کار را پذیرفته است. او به خاطر علاقه اش و مهم تر از آن نوعی حس مسئولیت وارد این کار شد.
وی افزود: او نوعی احساس مسئولیت جدی در کار دارد که در کمتر کسی دیده ام. به علت فضایی که این روزها وجود دارد عده ای مکدر هستند اما در عین حال ما احساس وظیفه نسبت به مخاطب خود داریم که باید از این فضا بیرون برود، مخاطبی که سرشار از درگیری و نگرانی و غم و تلخی است اما برای ساعتی میتوان با او در رابطه با لذت فوتبال و سرگرمی های دیگر سخن گفت.
بچاری خاطرنشان کرد: در این فضا عده ای می خواهند فشارها را بیشتر کنند، اما ما تلاش کردیم در فضای مورد نظر آرامش را ایجاد نماییم. تم اصلی برنامه ما که در تیتراژ هم بابک افرا قطعه ای را برای آن خوانده است، صحبت از فوتبال و همینطور حرف از یک رفاقت است. فکر مرکزی این برنامه یار و یاور هم شدن است.
وی در رابطه با فرایند دعوت از هنرمندان برای حضور بعنوان میهمان در «معرکه» هم خاطرنشان کرد: در این شرایط دعوت از هنرمندان کار راحتی نیست، شرایطی وجود دارد که برخی صلاح می دانند در قاب تولیدات تصویری دیده نشوند. در مقابل اما برخی اتفاقاً با اشتیاق می آیند و می خواهند در تغییر این فضا سهمی داشته باشند. به شخصه از همراهی هنرمندانی که تا به امروز در قاب «معرکه» حاضر شده اند تشکر می کنم.
تهیه کننده «معرکه» در انتها در رابطه با برنامه ریزی برای تولید ادامه این برنامه اظهار داشت: مقرر است تا ۲۷ آذر هر روز یک قسمت از این برنامه بارگذاری می شود. در این روند انعکاس دهنده اخبار و تحلیل های روز در رابطه با بازی های درحال برگزاری در جام جهانی قطر هم هستیم. در بین دعوت شدگان، مخاطب می تواند چهره های دور از ذهنی را هم ببیند.


منبع:

1401/09/06
12:15:15
5.0 / 5
477
تگهای خبر: اجرا , بازی , تخصص , تلویزیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز