تدارک ویژه تلوبیون برای عزاداری محرم ۱۴۰۱

تدارک ویژه تلوبیون برای عزاداری محرم ۱۴۰۱

به گزارش مجله سرگرمی تلویزیون تعاملی تلوبیون با راه اندازی صفحه ویژه محتوای عزاداری حسینی به همراه برگزاری سه پویش مردمی با شعار به تو از دور سلام به استقبال محرم سال ۱۴۴۴ قمری رفته است.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی تلوبیون، پخش زنده و آرشیو برنامه های ویژه ماه محرم الحرام ۱۴۴۴ (سال ۱۴۰۱ شمسی) از میان تمام شبکه های سراسری و شبکه های اختصاصی حبیب و ایام، دسترسی به سامانه تکیه، برگزاری سه پویش «روضه خانگی»، «با حسین حرف بزن» و «نسل قاسم» به همراه آرشیو کامل مداحی ها و سخنرانی های مذهبی ویژه محرم از مهم ترین اقدامات تلوبیون برای پوشش رسانه ای برنامه های سیما در فضای مجازی است.
در بخش تعاملی، تلویزیون تعاملی تلوبیون، ۲ پویش درحال برگزاری دارد. در پویش «نسل قاسم» با همکاری شبکه امید، کافی است نوجوان های ایرانی از سراسر کشور، یک ویدیوی کوتاه از برنامه های ویژه و فعالیتهای خلاقانه هیأت های مذهبی خود در سالهای گذشته یا برنامه های سال جاری تهیه و در این پویش بارگذاری کنند.
خلاق ترین هیأت ها از فرصت پخش تلویزیونی و تلوبیونی در روزهای دهه اول محرم برخوردار خواهند شد. همینطور پویش روضه خانگی، با همکاری و مشارکت خانواده های ایرانی، تصویرگر شور و معرفت حسینی در برگزاری مجالس روضه حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این پویش فیلمی از روضه های خانگی خودشان را بارگذاری کنند. در این پویش ملی، علاوه بر انتشار فیلمها و تصاویر منتخب از راه برنامه تلویزیونی روضه خانگی شبکه یک سیما، به قید قرعه ۱۰ کمک هزینه سفر به کربلای معلی به شرکت کنندگان اهدا می شود.
در پویش «با حسین (ع) حرف بزن» هم مخاطبان می توانند ویدئوها و پیام های خویش را با ارسال تصاویر ضبط شده به وسیله تلفن همراه، به صورت افقی، در تلوبیون ارسال نمایند.
شبکه اختصاصی ۲۴ ساعته «ایّام» هم با کنداکتور ویژه محرم ۱۴۴۴ با برنامه های سخنرانی، مداحی، گفتگو، روضه خوانی، مستند، نماهنگ، دعا و … از راه تلوبیون در دسترس کاربران قرار گرفته است. این شبکه با ۱۰۷۸ عنوان برنامه معادل ۳۷۰ ساعت و بیشتر از ۱۰۷۸ عنوان کلاکت معرفی برنامه تولیدی مرتبط به استقبال عزاداری اباعبدالله الحسین رفته است.
همچنین تلوبیون با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سامانه تکیه، امکان دسترسی ویژه به محتوای این سایت، شامل پخش زنده و آرشیو هیئات مذهبی را هم فراهم نموده است.
آرشیو مداحی حاج منصور ارضی، حاج محمود کریمی، حاج سیدمجید بنی فاطمه، حاج محمدرضا طاهری، حاج مهدی سلحشور، حاج میثم مطیعی، حاج سعید حدادیان و حاج مهدی رسولی به همراه آرشیو سخنرانی های حجت الاسلام عالی، حجت الاسلام انصاریان و حجت الاسلام رفیعی هم به شکل کامل در تلوبیون در دسترس عاشقان حسینی است و هر روز بر مبنای پخش از شبکه های سیما، تکمیل می شود.
همچنین پخش زنده و آرشیو برنامه های محرمی شبکه های سراسری سیما به همراه شبکه اختصاصی حبیب و شبکه اختصاصی ۲۴ ساعته «ایّام» هم در سایت و اپلیکیشن تلوبیون در دسترس می باشد.
دسترسی به آرشیو سریال های عاشوراییِ پخش شده در سالهای گذشته همچون «مختارنامه»، «شب دهم» و «معصومیت از دست رفته» به همراه سریال های «پریدخت»، «پرده نشین»، «سفر سبز» و «یه تیکه زمین» هم از راه صفحه اختصاصی محرم ۱۴۰۱ در تلوبیون فراهم گشته است.
کاربران می توانند جهت استفاده از هزاران ساعت محتوای عاشورایی پخش شده از سیما در تلوبیون، به سایت یا اپلیکیشن تلویزیون تعاملی تلوبیون رجوع کنند.


منبع:

1401/05/11
10:12:50
5.0 / 5
207
تگهای خبر: تلویزیون , تولید , رسانه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز