همزمان با سالروز فتح خرمشهر؛

نمایش رنگ مقاومت به خود می گیرد

نمایش رنگ مقاومت به خود می گیرد

مجله سرگرمی: شبکه نمایش آثار سینمای دفاع مقدس را در هفته سینمای مقاومت و پایداری نمایش می دهد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، در هفته پیش رو شبکه نمایش، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به مرور فیلمهای مقاومت و پایداری در سینمای کشورمان می پردازد.
ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلمهای ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ماه پخش خواهند شد: «فصل نرگس»، «لکنت»، «جاده»، «کلاه سبزها»، «تپه آدم برفی»، «اینجا خانه من است» و «چ» نام فیلمهای این بخش است.
ساعت ۱۹:
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلمها خواهد بود: «ما یک باغ وحش خریدیم»، «سفر به تاریخ»، «پزشک زبردست»، «رکسان»، «بقایای روز»، «برادران باد» و «پرواز جی ال ۵۰».
ساعت ۲۱:
همزمان با یورش ناجوانمردانه صدام و رژیم بعث عراق به کشورمان، این رژیم قصد داشت به صورت ضربتی و سریع خرمشهر را فتح کند. اما مقاومت جانانه مردم جان بر کف مان روزها طول کشید و ارتش بعث را زمین گیر کرد. در نهایت با وجود تمام ایستادگی ها در چهارم آبان سال ۵۹ خرمشهر سقوط کرد. بعد از ۵۷۵ روز و در سوم خرداد سال ۶۱ و طی عملیات بیت المقدس بعد از جانفشانی های بسیار، خرمشهر باردیگر آزاد شد. به مناسبت این روز تاریخی، شبکه نمایش می خواهد به مرور فیلمهای «سینمای مقاومت و پایداری» بپردازد. فیلمهای منتخب این هفته در ساعت ۲۱ به ترتیب روز پخش، از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا جمعه ۶ خرداد شامل این عناوین خواهد بود: «عقاب ها»، «کانی مانگا»، «روز سوم»، «ویلایی ها»، «مزرعه پدری»، «از کرخه تا راین» و «شب واقعه».
ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش شامل این فیلم هاست: «خاک»، «دروازه بان»، «انتقام»، «او را به دام بیانداز»، «زندانیان»، «هریت» و «خلبان».
ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلمهای کلاسیک این هفته نمایش هم به ترتیب روز پخش: «ارتش ۵ نفره»، «ستارگان زندان» «جاناتان مرغ دریایی»، «آخرین موج»، «پسران خیابان پال»، «جاگرنات» و «دو جریب زمین» هستند.


منبع:

1401/02/30
14:11:53
5.0 / 5
311
تگهای خبر: سفر , فیلم , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز