نامه تعدادی از اعضای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به وزیر ارشاد در پشتیبانی از رئیس جدیدشان

نامه تعدادی از اعضای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به وزیر ارشاد در پشتیبانی از رئیس جدیدشان

تعدادی از مدیران، نمایندگان فرهنگی، کارشناسان و کارکنان فعلی و سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی پور به سمت ریاست این سازمان، تشکر و قدردانی کردند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، در این نامه آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَ کَفَی بِاللَّهِ حَسِیبًا ﴿ احزاب ۳۹﴾
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
و اعضای محترم شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
سلام علیکم
با احترام، به استحضار می رساند انتصاب شایسته جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی پور، به سمت رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بارقه ای از امید و نشاط در بین نیروهای این سازمان و اهالی دیپلماسی فرهنگی کشور ایجاد کرده است. بر این اساس امضاءکنندگان این نامه که تعدادی از مدیران، نمایندگان فرهنگی، کارشناسان و کارکنان فعلی و سابق سازمان هستند، بر خود فرض می دانند با حمد و شکر به درگاه الهی، موارد ذیل را به استحضار برسانند:
۱. با سپاس بیکران از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)، بخاطر حسن اعتماد معظم له به سربازان خود در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به استحضار معظم له می رسانیم، سربازان شما در سازمان، در استمرار راه مجاهدان و شهدای عالی مقام و در جهت تحقق منویات برحق حضرت عالی، خصوصاً در بازسازی انقلابی سازمان و توسعه و کارآمدسازی منظومه فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با چهل واره دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی، با خودباوری، روحیه انقلابی و رفتار جهادی از هیچ کوششی مضایقه نخواهند کرد.
۲. ضمن قدردانی از عنایت حضرت آیت الله رئیسی، رییس جمهور مردمی و انقلابی، به خاطر بذل توجه به توسعه دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اعتماد ایشان به سرمایه های انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خاطرنشان می سازیم، متناسب با رویکرد انقلابی، جهادی، تحول گرا و جوان گرای دولت سیزدهم، نیروهای این سازمان در دهمین دور فعالیت سازمان، با سرلوحه قرار دادن این رویکرد، تمام تلاش خود برای ایجاد تحولات بنیادین در سازمان و گسترش روابط و همکاریهای فرهنگی خصوصاً با کشورهای همسایه، کشورهای حوزه مقاومت اسلامی و کشورهای منطقه، بکار خواهند بست.
۳. با قدردانی از مجلس شورای اسلامی، خصوصاً کمیسیون فرهنگی مجلس به خاطر توجه به دیپلماسی فرهنگی و لزوم تحول در ساختار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ارتقای اثربخشی کارهای آن، اطمینان می دهیم نیروهای سازمان، این توجه مجلس محترم را پیشران مهمی برای کارآمدسازی دیپلماسی فرهنگی کشور و تحول سازمان مذکور تلقی می کنند و ان شاءالله در آینده ای نه چندان دور، مجلس محترم شاهد این تحول خواهد بود.
۴. با تشکر ویژه از جناب آقای دکتر اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، به جهت این انتصاب شایسته و اهتمام خاص آن مقام محترم به توسعه نگاه ملی به دیپلماسی فرهنگی و تحول عمیق و نوآورانه در امور فرهنگی بین المللی و شکل گیری حکمرانی نوین در این حوزه، اعلام می داریم کارشناسان و مدیران سازمان، ضمن استقبال از این راهبرد وزیر محترم، در جهت تحقق مفاد مندرج در حکم انتصاب رییس جدید سازمان و همین طور مشارکت هرچه بیشتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خصوصاً تشکل های جوانان این جبهه و واگذاری تصدی های فرهنگی بین المللی به این تشکل ها و مؤسسات مردم نهاد، تمام توان خودرا به کار خواهند بست.
۵. ضمن قدردانی از یکایک اعضای محترم شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بخاطر دقت نظر و تلاش دلسوزانه آنان برای انتخاب رییس شایسته سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از حسن انتخاب آن شورای محترم و اعتماد آنان به نیروهای سازمان، کمال تشکر و امتنان را داریم و خاطرنشان می سازیم، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد اساسنامه سازمان و مصوبات آن شورای محترم راهگشا و نصب العین نیروهای سازمان خواهد بود.
در آخر ضمن اعلام حمایت و همکاری با مدیریت جدید سازمان در جهت تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و آرمان جهانی انقلاب اسلامی، امید صادق داریم با اتکال به خداوند متعال، رهنمودهای مقام معظم رهبری(دام ظله العالی)، حمایت های مؤثر رییس جمهور محترم و دولت معزز، پشتیبانی مجلس شورای اسلامی، توجه اعضای محترم شورای عالی سازمان، مجاهدت نیروهای سازمان و به خصوص حمایت ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، الزامات حکمرانی شایسته امور فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تراز آرمان جهانی انقلاب اسلامی فراهم خواهد شد و اقتدار حقیقی نظام که اقتدار فرهنگی در عرصه بین المللی است، ان شاءالله تحقق خواهد یافت.



1400/09/03
13:56:43
5.0 / 5
531
تگهای خبر: فرهنگ , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز