معاون راهبردی استان های حوزه هنری:

۴۰۰ عنوان کتاب با موضوع ادبیات پایداری و انقلاب منتشر می شود

۴۰۰ عنوان کتاب با موضوع ادبیات پایداری و انقلاب منتشر می شود

معاون راهبردی استانهای حوزه هنری اظهار داشت: امسال 400 عنوان کتاب با موضوع تاریخ و ادبیات پایداری و همین طور تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی توسط حوزه هنری منتشر یا تألیف می شود.



میثم مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلان اینکه ۴۰۰ کتاب با موضوع ادبیات پایداری طی سال جاری به وسیله حوزه هنری انتشار یافته یا در دست تالیف است، اشاره کرد: این کتاب ها در حوزه هایی مانند تاریخ شفاهی توسط هنرمندان و نویسندگان بومی و مستعد منتشر و روانه بازار شده است.
وی از استقبال خوب مردم از کتاب ها آگاهی داد و اضافه کرد: روایت خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچون موضوعات اصلی این کتاب ها بوده است.
معاون حوزه هنری با اعلان اینکه این کتب به مقوله پیشرفت و جهاد در کشور طی ۴۳ سال انقلاب اسلامی نیز پرداخته است، ابراز کرد: تعدادی از این کتاب ها به انتشار رسیده و برخی دیگر در دست تالیف هستند.
مرادی از پویش رسانه ای ناکوک با هدف پرداختن به معضلات و مشکلات اجتماعی کشور نیز آگاهی داد و ابراز کرد: خروجی این پویش که توسط حوزه هنری به وجود آمده در فضای مجازی و سایر ظرفیت های رسانه ای خواهد بود.
وی اضافه کرد: طرز کار این پویش به این شکل است که هر روز یک اثر کوتاه تصویری و پویانمایی با هدف بیان مسائل اجتماعی را منتشر می شود تا مردم در جریان راهکارهای برون رفت از مسائل و معضلات با زبان ساده و روان قرار بگیرند.

1400/08/26
23:15:34
5.0 / 5
513
تگهای خبر: بازار , رسانه , كتاب , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز